مهمترین دغدغهی مدیران لجستیک، فراهم کردن منابع مورد نیاز برای رسیدن به نتایج دلخواه است. نبود اطلاعات کافی و عدم نظارت بر فرآیندهای در حال اجرا، باعث ناکارآمدی و هدر رفتن هزینه، زمان و انرژی میشود. شاخصهای کلیدی عملکرد (KPIs)، معیارهایی هستند که میزان اثرگذاری فرآیندها و تصمیمات را نشان میدهد. در این کتاب، مهمترین KPIهای لجستیک در حوزههای مختلف توضیح داده شده تا مدیران و بازیگران لجستیک بتوانند میزان اثرگذاری تصمیمهای استراتژیک و تاکتیکی خود را اندازهگیری کنند و در جهت بهبود و بهرهوری بیشتر، گام بردارند.
سرفصلهای کتابچه
- شاخصهای کلیدی عملکرد و مدیریت ناوگان و اهمین آن برای مدیران
- طراحی برنامهای کاربردی تدوین و نظارت بر KPIهای لجستیک و مدیریت ناوگان
- ۶ معیار برای طراحی شاخصهای کلیدی عملکرد
- KPIهای لجستیک و مدیریت ناوگان به تفکیک حوزههای فعالیت
- معرفی سامانه مدیریتی ناوگان و ردیابی خودرو دلفین